photo strona_zpsf88f5439.png     photo oblogu_zps5bff7af0.png     photo wspoacute1420praca_zpsa8eb3228.png

Piosenka na pierwszy taniec...

poniedziałek, 2 kwietnia 2012


Dziś przedstawiam Wam zestawienie najchętniej polecanych piosenek (polskich) na pierwszy taniec:)

Będę wierny Ci - Krzysztof Krawczyk
Biały latawiec - Wawele 
Bo jesteś Ty - Krzysztof  Krawczyk
Bo mam Ciebie - Sumptuastic
Brzydcy - Grażyna Łobaszewska
Być z Tobą - Bajm
Cały świat - Ewa Bem 
Chce tu zostać - Farba
Czułe spojrzenia - Saturn
Dla ciebie jestem ja - Eleni
Do kołyski - Dżem 
Dopóki jesteś - Skaldowie 
Dwa serca gorące - Bayer Full
Dziewczyna o perłowych włosach - Omega 
Dziś już wiem – Urszula
Ja Jestem Bogaty - Michał Bajor
Jak Anioł - Stachursky
Jak anioła głos - Feel
Jeden krótki dzień - Zbigniew Wodecki 
Jesteś blisko mnie - Natalia Kukulska & Andrzej Piasek
Jeszcze nie wiem jaki jesteś - Anna Jantar
Jeśli tylko chcesz - Kukiz i Borysewicz
Każdemu wolno kochać - Jerzy Połomski
Każdy swoje 10 minut ma - Czerwone Gitary
Kocha się raz - Irena Jarocka 
Kochać - Piotr Szczepanik 
Kochać i pragnąć - Magma 
Kochaj mnie i dotykaj - Tomasza Żółtko
Kochajmy każdą chwilę - Marlena Drozdowskia
Kocham Cię - Chłopcy z Placu Broni 
Kocham Cię - Sławek Uniatowski
Kocham Cię, kochanie moje - Maanam
Kochanie tęsknię do Ciebie - Chłopcy z Placu Broni 
Kołysanka - Sumptuastic 
Kto wymyślił naszą miłość - Anna Jantar
Lato jak ze snu - Bajm
Magiczne Słowa - Ziyo
Mały Książę - Katarzyna Sobczyk
Miedzy nocą a dniem - Tomek Makowiecki 
Miętowe pocałunki - Seweryn Krajewski
Miłość nie ustaje - Mietek Szcześniak
Miłość to taki dar - Bajm
Moje jedyne marzenie - Anna Jantar
Moje jedyne marzenie - Natalia Kukulska 
Mój - Goya 
Myśli i Słowa - Bajm
Na miłość nie ma rady - Eleni
Najpiękniejsza - Czerwone Gitary
Nasz najpiękniejszy dzień - Eleni
Nie Znajdą Nas - Michał Bajor
Niebieska Piosenka - Grzegorz Tomczyk
Niebo pełne gwiazd - De Mono
Niebo z moich stron - Czerwone Gitary
Niech mówi serce - Robert Gawliński
Niech mówią , ze to nie miłość - Olga Szomańska, Przemysław Brany 
Niecierpliwi - Robert Chojnacki / Piasek 
Niezapomniane słowa - Magma
O Tobie - Krzysztof Krawczyk
Oblubieniec - Janusz Radek
Oczarowanie - Zbigniew Wodecki 
Oddaję ci wolność - Kindla
Ona i on - Artur Gadowski 
Ona jest ze snu - Artur Gadowski
Otulmy się miłością - Krzysztof Kilijański 
Piosenka spod welonu - Irena Jarocka 
Pod niebem pełnym cudów - Raz Dwa Trzy 
Pozwolił nam los - Anna Jantar i Boguslaw Mec 
Prócz Ciebie nic - Kayah i Kiljanski 
Przetańczyć z Tobą chcę całą noc - Anna Jantar
Rozmowa z aniołem - Magda Femme 
Schyłek lata - Katarzyna Sobczyk
Sen na pogodne dni - Beata Bartelik
Słońce moje - Human
Słowo jedyne Ty - Czerwone Gitary
Smak słów - Goya
Spoza nas - Mieczysław Szcześniak 
Stary walc - Mieczysław Fogg 
Szukaj mnie - Edyta Geppert
Ślubne prezenty - Irena Jarocka
Ta sama chwila - Bajm
Tak kochać tylko ciebie - Kostek
Tańczmy po miłości kres - sł. i muz. L. Cohen, tłum. M. Zembaty
Ten którego kocham - Katarzyna Skrzynecka i Robert Janowski
To co w zyciu ważne - Krzysztof Krawczyk
Tylko Ty, tylko Ja - Krzysztof Krawczyk 
Tylko w moich snach - Michał Bajor 
Tylko w twoich dłoniach - Eleni
W perły zmienić deszcz - Universe 
Wesele - Marek Grechuta
Weselne dzwony - Damian Holecki
Weselne preludium - Krzysztof Krawczyk 
Wielka miłość - Czerwone Gitary
Wierzę w miłość - Krzysztof Krawczyk
Windą do nieba - Dwa Plus Jeden
Wspomnienie - Czesław Niemen 
Wszystkie chwile - Magma 
Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał - Skaldowie 
Wszystko to co mam - Kostek Yoriadis 
Z każdym twym oddechem - Stachurski 
Z kimś - Ricco 
Z kimś takim jak Ty - Kindla
Z tobą chcę oglądać świat - Zbigniew Wodecki 
Za miłość mą - Weekend 
Zabiorę Cię - Kancelaria
Zaczekam - Mietek Szcześniak
Zakochani - De Mono
Zakochani - Natalia Kukulska
Zawsze będę cię kochał - Tomasz Grelewicz 
Zawsze tam gdzie Ty - Lady Punk 
Złote obraczki - Krystyna Giżowska
Złoty krążek - Top one
Zostań ze mną - Universe 
Zostańmy razem - Stachursky
Żono, moja żono - Damian Darko 
Życie jest piękne - Golec uOrkiestra


1 komentarz :

  1. Nie najlepszym wyborem jest słynny utwór grupy 2+1 „ Windą do nieba ” !!!
    Tytuł mylnie sugeruje niebiańskie rozkosze przyszłej Pary Młodej:

    Mój piękny panie ja go nie kocham, taka jest prawda.
    (…)
    Gości tłum coś fałszywie odśpiewa
    Złoty krążek mi wcisną na rękę

    Czy to są słowa o wymarzonym ślubie, a tym bardziej z wymarzonym partnerem ???
    Jeśli zależy Wam na naprawdę idealnym pierwszym tańcu, wsłuchajmy się w tekst
    ulubionego nagrania lub znajdźmy jego dość dobre tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń